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Réservez vos cours sur bobclass.com

Ou téléchargez l’application : BobClass Self Serve. Jusqu’à nouvel ordre, les cours en studio auront lieu en ligne comme indiqué sur le calendrier ci-dessous. En cas de mauvais temps, les classes au parc seront également en ligne.

Planning des cours

Pour un meilleur aperçu du planning, veuillez mettre votre smartphone à l’horizontale.

LUNMARMERJEUVENSAM
10:10 – 10:5010 – 10:4510 – 10:4510 – 10:3010 – 10:4510 – 11:00
SWEAT
Parc NDG
FULL BODY STRENGTHPRENATAL FIT
Parc NDG
FITNESS FOUNDATIONSABS & BOOTYSWEAT
Parc GSP
MOSESMOSES
(en ligne)
CHELSIEMOSES
(en ligne)
MOSES
(en ligne)
CHELSIE
4:30-54 – 4:3010:10-10:404 – 4:304 – 4:45
POWER TONE
Parc GSP
WOD 30HIIT
Parc
Westmount
WOD 30 Parc NDGRELAX & RECHARGE YOGA
CHELSIE
CHELSIE
(en ligne)
MOSESCHELSIE
CHELSIE
(en ligne)
6 – 7PM4-4:306 – 7PM
SWEAT
Parc GSP
POWER TONE
SWEAT
Parc GSP
MOSES
CHELSIE
(en ligne)
MOSES
*Possibilité de changement. Programme en ligne http://www.bobclass.com/classes/mofitness

Description des cours

Abs & Booty : This class focuses working your core (abs, obliques, glutes). A mixture of cardio and strength exercices focusing on your abs and booty.

Cardio Blast : Cardio focused workout using aerobic and endurance exercices to increase your cardiovascular strength.

Cardio Kickboxing : Cardio Kickboxing is no-contact class where you will learn kicks and punches while performing various aerobic exercices.

Kickboxing HIIT : Using Cardio Kickboxing movements in a HIIT style workout.

Fitness Foundations : A moderately paced class that welcomes people of all levels but is highly adaptable for beginners and those with injuries and mobility issues. The class focuses on building cardio and muscular strength at your level.

Full Body Strength : This class focuses on aerobic exercices to increase your muscular strength. You will use free weights and body weight to tone and build strength. All exercice can be modified for injuries and mobility issues.

Kickboxing : A low impact but highly effective workout that burns fat and builds explosive strength. Kickboxing is a workout like no other !

Power Tone : A 30 minute class designed to make your muscles beg for mercy ! Power Tone utilizes free weights to increase tensions and your strength.

SWEAT : SWEAT is a variety class that gets your heart pumping and your muscles burning. A mix of Bootcamp, HIIT, Kickboxing and Muscle Toning, you will never get bored in a SWEAT Class. SWEAT is held in Parc Georges Saint Pierre.

WOD 30 : A 30 minute Cross-Training workout designed to maximize your time without sacrificing muscle burn !

WOD : Workout of the Day is a Cross-Training style class that you can do at your level !

HIIT : A 30 minute High Intensity Interval Training class that is incredibly efficient at making you sweat !

Règles

  • Réservez à l’avance sur bobclass.com. Cela garantit que nous avons de l’espace et de l’équipement pour vous. Si vous devez annuler, veuillez le faire au moins 3 heures à l’avance ou vous perdrez votre cours. En cas d’urgence, envoyez-nous un SMS.
  • Apportez votre propre tapis, bouteille d’eau et serviette et arrivez à l’heure pour profiter de l’échauffement.
  • Parc GSP: Parc Georges Saint Pierre (Upper Lachine / Clifton). Rendez-vous en face de la zone de projection.
  • Parc NDG: Parc Girouard. Rendez-vous près de Marcil et Sherbrooke sauf indication contraire (par SMS)
  • Westmount Park: Lieu de rendez-vous à déterminer: nous vous enverrons un SMS.
  • Vous pouvez payer par carte de crédit sur bobclass.com, par e-transfert à mofitnessmtl@gmail.com, ou en espèces sur place (monnaie exacte uniquement).